Ramarna

Så här blev fotoramarna änsålänge :)
Den översta bilden i LOVE-ramen är från v 16 och den undre bilden är från v 18
I den stora ramen är bilden från när hon är helt nyfödd :)
Denna bilden har jag gjort om i svartvitt och den har jag beställt som canvastavla i stl ca 20x30
Min älskade Maja :) <3
Igår satt jag ute i solen och fick faktiskt lite färg ;) Medans Maja låg i vagnen och sov :)
Idag ska vi till min mammas jobb och hälsa på sen kommer Tina och hälsar på vid 17tiden ca.. Sen kommer Ingalena och hämtar min lilla kamera som hon ska låna :)
Massa kramar till er alla :)

Kommentarer
Postat av: jessica

vad fint det blev, o kul o se hur årsramen kommer o växa fram : )

2012-05-21 @ 11:59:41
URL: http://mommywoodinhanawood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0