Guran

Natten till i måndags blev både jag och andreas magsjuka och vi vet inte var det kom ifrån men redan dagen efter så blev jag lite bättre iaf.. Jag hade även feber i måndags och ta hand om en bebis och båda föräldrarna sjuka samtidigt är inget kul..
men iaf så är Guran borta nu.. Så vad ska vi  nu kalla vårt nya tillskott i familjen... Weken kansken ;) Bild kommer senare.. har som sagt varit dålig och har inte gjort så mkt kan jag ju erkänna :P
Idag blir det en tripp till tandläkaren och maja ska få spendera en stund hos sin mormor på hennes jobb och alla hennes arbetskamrater :) hoppas det kommer gå bra men det tror jag :)
på tors blir det bvc och på lördag får vi besök från Sthlm, Staffanstorp och sommarlust ;) det är andreas kusiner som kommer och hälsar på och alla deras barn.. så det kommer vara full rulle när jag kommer tillbaka.. tänkte faktiskt gå på marknad en snabbis och sen hem och ha det trevligt :)
Får även mina parfymer på lördag :D så nu kanske jag kan lukta lite gott iaf blandat med majas spyor ;)
Ja det är väl lite vad som har hänt men som sagt bild kommer på vårt nya tillskott..
Dessutom blir ju maja 1 månad idag vår stora/lilla tjej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0