Ullared

Har då varit på ullared idag och det var precis lagom med folk :) Hittade det jag skulle ha iaf.. nästan...
Köpte iaf säsong 2 av Glee och harry potter del 2... och sen har jag köpt zumba (det dom gör reklam för på tv) :D
2 pippitröjor och en lammfilt.. ett litet axplock av det jag köpte..
dagen började med att jag blev väckt av att ngn knackade på sovrumsfönstret :) ja då hade ju jag ställt fel larm.. jag hade ställt larmet som skulle ringa kl 9 ist för kl 4.30 :P vilken miss menmen vi kom ändå fram en halvtimme innan dom öppnade :)
igår va jag och andreas och hade mysig middag på rosegarden..
hur god mat som helst som vanligt... fick en skrattattack innan vi skulle gå därifrån så tårarana sprutade på mig :P
Sen var det hem och sova..
Fast innan på dagen va jag och mamma på barnmässan på yllan och sen va vi på kalas hos maggan då hon fyllde år :)
sen va jag och andreas hos hans farfar på besök innan vi sen va på rosegarden..
kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0