Sthlm

I helgen va jag och A i sthlm och det va hur kul och trevligt som helst..
Vi körde upp på fredagen då vi senare på kvällen skulle kolla på Top Gear i globen :D Vilken upplevelse.. riktigt coolt..
Det va Jeremy Clarkson, James May och Martin Björk.. Martin va ist för Richard Hammond..
Efter showen fick vi komma backstage och där fick vi se alla bilar som va med i showen och här kommer en bild på en bil jag hade kunnat tänka mig att få :)
Såhär såg globen ut efter showen utanför..
Sen körde vi hem till A kusin som vi sedan bodde hos hela helgen..
på lördagen så va vi och hälsade på A bror för att se hur han bodde och sen bara softade vi hemma hos hans kusin på kvällen..
på söndagen va vi och hälsade på min kusin.. va ute och gick med hundarna annars bara snackade vi en massa...
såhär mysigt hade andreas med en av hundarna
På måndagen körde vi hem mot k-stad igen..
Men det va en trevlig helg iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0