Jadå

Nu har man beställt nya nappar till maja.. hon har ju bara 2 och rätt som det är så slarvar jag bort den ena och sen den andra :P minnet är bra men väldigt kort nuförtiden ;)

Imorse va sandra och leo på frukostbesök och maja fick massa kläder av mina kära arbetskamrater.. :) Det va hur många som helst som va med på det :)

Annars idag händer det inte så mkt.. ska handla lite till maten idag :) Idag blir det shepard´s pie till middag :) åhh det vattnas i munnen redan och jag hoppas att det blir gott :)

Jag, maja och mamma va i stan igår och det blev lite inhandlat till maja..
2 nya pyjamasar, kortärmade tröjor, leggings och strumpor..
Hon har nu börjat använda stl 56 och är nog snart inne på stl 62 känns det som :)

Kramen alla

Kommentarer
Postat av: jessica

mums med shepar´s pie : )
lägg gärna upp bilder på kläderna hon fick

2012-06-20 @ 12:57:00
URL: http://mommywoodinhanawood.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0