Bestämt

Nu har jag bestämt mig för att sluta med mjölk.. Får vi la se om det hjälper mot frökens magont.. hoppas på det..
Igår va jag och maja inne i stan och fikade med en från föräldragruppen och det va hur trevligt som helst.. hon har en son som är 3 v äldre än maja..
Jag köpte även en berlock till mitt thomas sabo armband.. det blev bokstaven M..
och jag köpte även en fyllibok till maja från mamma/mormor :)
Den heter "Min egen barnkammarbok"..
Eftersom jag ska samla på dom böckerna så passade den hur bra som helst så ngn dag ska jag sitta och fylla i den och klistra in bilder ;) Måste dock skaffa tejp som är klistrig på båda sidorna :)
Måste också visa 2 andra bilder :) (ursäkta kvalitén på bilderna)
Bild 1: Mormors älskling
Bild 2: Maja möter räven hemma hos farmor och farfar :) (Ser ni skräcken i ögonen?) Tänk va hon kommer dra i dom uppstoppade djuren där hemma sen ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0