Ojdå..

Igår var jag pigg ända fram till 15.00 ca.. då slog febern till och jag fick ont i hela kroppen.. innan dess har jag haft ont i magen.. typ kramper eller spänningar i magen.. vet inte hur jag ska förklara :P sen var jag sängliggandes ända fram till i morse.. hade 38.2 i feber igår och idag ingen feber så jag vet inte vad som hände.. men har fortfarande smärtor i magen,.. har det inte gått om till imorgon kör jag till distriktssköterskan imorgon..

annars idag så händer det inte särskilt mkt.. håller på att vattna och inget annat.. tar det lite lugnt pga magen...

har börjat kolla på tv-serien Glee nu... såg ju som sagt några avsnitt igår när jag låg i sängen :P

 

Ha en bra dag i det underbara vädret...

kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0