Kjugekull mm

Här kommer bilderna

      

Bilderna är tagna på kjugekull, Oppmannasjön och råbelövssjön..

Jag var där med Ricky och det var hur kul som helst.. Det hände dock en lite mindre kul sak och det var att jag tappade min mobil... kom på det efter vi hade gått halva rundan så det var ju bara till att vända och börja jakten på den försvunna svarta mobilen :P
vi provade att ringa min mobil utan resultat då telesvar kom in varenda gång så jag hoppades ju att ngn antingen stängt den och var påväg att lämna den till polisen eller så var det ngn som tagit ut sim-kortet och tagit mobilen men vi kom till parkeringen och där hittade vi inte den heller,  så jag fick låna rickys mobil (värsta hightech-grejerna det) och ringa telenor så dom kunde spärra mitt kort.. men när jag hade dom på tråden så ropar ricky att han hittat mobilen... dock lite överkörd :( så jag ber dom att inte spärra kortet.. när jag lagt på så provar jag att starta mobilen och det gick :) så då var det bara att fortsätta sin fotorunda :)

när vi hade varit några timmar på kjugekull så körde vi till oppmannasjön för att kolla solnedgången och den blev några bra bilder och sen körde vi till råbelövssjön som jag även kallar balsbysjön och där fick jag en underbar bild och det är den bilden som är lite större än dom andra...

jag somnade skönt på kvällen sen iaf..

här kommer en bild på min kraschade mobil ;)


Kommentarer
Postat av: PHOTOBYMADELEINE -

Sv: Tack ska du ha :D

2011-03-10 @ 20:46:32
URL: http://photobymadeleine.webblogg.se/
Postat av: Rille

Jätte fina bilder. Gillar fågeln och dom du tagit från råbelövssjön. Den sista bilden är verkligen i sitt eget slag...bra skärpa på sprickorna i glaset :)

2011-03-11 @ 16:24:47
URL: http://rilleros.blogg.se/
Postat av: Sara =)

Vilka fina bilder..

Visste inte att du hade någon blogg. :)

Vi ses säkert på jobbet ;)

Puss & Kram

2011-03-12 @ 12:24:17
URL: whttp://www.everodsslott.blogg.se
Postat av: Sophie

Fruktansvärt dålig ursäkt ja! Jag ska börja på konti ett litet tag nu...sen kommer jag till skiven såfort jag behövs där :) Men ska faktiskt bli kul att komma tillbaka!

2011-03-15 @ 15:43:58
URL: http://lillevan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0