Balsberget

Har jag varit idag och det var underbart väder.. hade tom vårjackan på mig :D

Men åhhh vad jobbigt det var att gå upp för att komma till utsikten :P

Men här kommer iaf några bilder

        

Efter jag varit på berget så var jag och hälsade på min kusin och hans tjej så fick jag se deras hus.. mkt fint.. Även min moster Anita och mina kusiner Rebecca och Emellie var också där.. sen blev det vidare att hämta min bror då han skulle hjälpa mig att tvätta min bil.. och det gick ju bra med lite vänta då det var kö till car washen.. sen var det hem och städa lite för lite senare skulle andreas föräldrar dyka upp... trevligt så då bjöd vi på en kladdkaka :)

och sen var det melodifestivalen andra chansen och piss kass värdelös var den idag.. ingen av mina favoriter gick ju vidare :P menmen... vi får väl se hur det går nästa vecka..

imorgon är det fotodags igen.. får se vart man hamnar...

ha en fortsatt trevlig helg..

kramen

Kommentarer
Postat av: Rille

Härliga vår bilder. Tycker om bilder där man ser himelstrukturen.

2011-03-07 @ 11:10:06
URL: http://rilleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0