Ullared

Ja nu har jag varit på ullared igen och det blev lite handlat denna gången också men dock inte så mkt kläder.. det blev 3 kortärmade tröjer och 1 kofta och 3 par trosor.. sen blev det solsidan säsong2 och 6st harry potter filmer :P sen blev det bara inhandlat lite till lördag.. köpte även en regnmätare :D

Åkte dit med anna, mamma och ingalena :)

La mig sen kvällen innan och upp tidigt dagen vi skulle åka.. sen köra och sen gå inne i varuhuset x antal timmar och sen köra hem.. när jag kom hem gick jag och la mig och då va kl 20.30ca.. hade fått sådan fruktansvärd migrän så hade inget annat val än att ta en tablett och lägga mig.. sov sedan till 9 imorse :)

kramen på er....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0