Tandemflygning

I söndags var det äntligen dags för tandemflygningen... Min bror han kom precis innan vi skulle köra så vi frågade om han vill följa med oss.. Alltså var det han som fick agera fotograf när vi var uppe och flög.. fint väder och bra vindar :)
Här kommer några bilder som min bror tog :)

         

Och som flög med oss var

  (Bilderna lånade från www.skyadventures.se)
Pierre Rosén       Roger "Kalle" Jönsson

Andreas hade Pierre och jag hade Kalle :)

Sen bar det hemåt igen och innan vi körde hem blev det en glass i Åhus :) gottigottgott :) men nästa gång jag beställer glass ska det bara vara en kula och inte två :P

Annars har det inte hänt jättemkt...

Har ont i min arm och har varit hos sjukgymnast och fått några övningar som jag ska göra och sen ska jag tillbaka igen v 32 :P hoppas det går om..

men nog pratat om det... imorgon är det sista arbetsdagen innan semestern :) Åhhhhh jag längtar :) sen är det dags att fixa naglarna därefter :)

ha det bra så hörs vi alla mina vänner :)

kramen


Kommentarer
Postat av: Rille

Det ser ju härligt ut men jag skulle nog aldrig genomföra det. Varit mycket på K-dagarna?

2011-07-15 @ 08:33:12
URL: http://rilleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0