Mojje, The Moniker och Smokie

Igår var det konsert i åhus.. Synd bara att det regnade för det mesta.. men ibland blev det uppehåll och kameran åkte fram.. Trodde inte jag skulle få några bilder på Smokie då det regnade hela tiden men några fick jag senare... himlen lös även upp av alla blixtar som kom.. då pratar jag om åskan..
När vi (jag och min bror) skulle köra hem var nog regnet som värst.. fyyyy vad det regnade... var även tvungen att stanna innan vi kom hem till johan då han va såååå nödig att han inte kunde hålla sig :P tur han inte kissade ner min bil :)

här kommer några bilder från kvällen iaf..

   

   

   

 

Har även varit och klippt och slingat håret idag :)

    

Kramen på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0