Kiviks marknad

Idag bar det iväg till kiviks marknad.. ville helst vara hemifrån vid ca 9tiden men så blev ju inte fallet då min älskade sambo sov lite längre än jag hade tänkt mig att han skulle göra :P det blev att vi körde vid 9.30 ist och när vi kom fram så var det inte så lång kö så det var ju bra :)

 

Sen gick vi runt lite och då hittade jag det jag vill ha.. bacon mix :) brukar ha det på köttfärsen när jag lagar det :) köpte 2 sådana påsar och sen blev det grekisk krydda och ngn vitlökskrydda..

Sen blev det lite godis till A och en present till hans bror :) hoppas han gillar den :P

Har även hunnit med en runda till stranden och A följde med :D Sen hem och äta lite och sen körde jag och handlade och tankade :)
sen blev det soffan när jag kom hem :)

imorgon om det blir väder så blir det stranden och sen vidare till jessica :)

kramen på er

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0