Fredrikdalsteatern

Som sagt var vi i helsingborg igår..
Men dagen började med att jag åkte in till stan och hälsade på jenny på tian och där fick vi ponchos om ifall att det skulle börja regna :P sen gick jag vidare och hittade lite annat och dessutom hittade jag ett par skitsnygga jeans på sisters.. där brukar jag aldrig köpa kläder men det va ju 50% rabatt på dom så jag slog till.. så 350kr för ett par jeans är inte alls farligt :) efter det så tog jag bussen hem för att sedan göra oss i ordning innan dendry och lisbeth hämtade oss... vi körde mot helsingborg och mot restaurangen där vi skulle äta.. plogsjö krog hette den och det var supergod mat.. Tack så mkt för det :)

Sen körde vi vidare mot fredrikdalsteatern där vi skulle se föreställningen "Viva La Greta" med Eva Rydberg.. varmt och klibbigt var det... menmen.. vi satte oss på våra platser och hade solen i nacken så lite stekt blev man ju där :P

När sedan föreställningen var slut så öppnar himlen sig och det börjar regna och åska... det kallar jag tur med vädret :)

Här kommer någon bild från gårdagen :)

     

När vi sedan närmade oss Kristianstad så tog vi några bilder på molnen :)

   

Idag skulle vi på ännu ett äventyr men det får vi boka om då det inte va rätt väder... Så vi får hoppas på bättre väder nästa gång...

Kramen till er alla

Kommentarer
Postat av: Sigrid Egevang

Tusind tusind tak! :D

2011-07-03 @ 18:13:56
URL: http://www.sigridegevang.blogspot.com
Postat av: Malin

Ser härligt ut! :)

2011-07-04 @ 11:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0