Varför?

Varför händer det mig??? och nu kanske ni undrar vad som har hänt..

jo i några dagar nu så har jag betigt (eller ngt) i läppen hur många gånger som helst och idag när jag äntligen har klarat mig undan från det så klämmer jag tummen lite lätt i bildörren ist.. hur begåvad får man vara.. alltså tror min hjärna den har gått och lagt sig för längesen...
skulle kolla om andreas hade tagit posten och puttar till dörren lite och vips så var ju tummen i vägen :P den hann inte följa med mig :P

annars idag har jag varit på stan och köpt 1års present till lise :) och sen träffade jag på jessica, casper och lena :) så det blev en liten snabbfika med jessica och casper :) mkt trevligt för sen skulle jag iväg till jobbet :)

imorgon är det fre.. hoppas dagen går fort så man kommer hem snabbt :)

natti natti mina vänner...

kramen

Kommentarer
Postat av: Rille

Vågar man skämta, det heter ju inte tummen mitt i näven för ingenting...men så har jag inte uppfattat dig... :P Ta det lugnt så landar allt.

Ordspråk, "Det kan inte bli någon kris nästa vecka.

Min fickdagbok är redan full."

2011-01-21 @ 14:42:00
URL: http://rilleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0