Tv-spelskväll typ

Ikväll har jag varit hos Jessica, andré och casper :) tack för en trevlig kväll :)

Kom dit vid ca 17tiden och då spelade vi lite kinect :) alltså vi bowlade jag och andré.. sen blev det lite handboll och sverige vann med 38-22 tror jag att det blev :P

Sen lite senare så dök malin, rille och arvid upp :) det var skoj.. dom åt och jag kollade på fångarna på fortet och hade arvid i famnen :) sen började vi spela lite bowling igen :) det var kul.. det var jag, malin, rille och andré som spelade :) trodde dock inte jag var så duktig att jag skulle slå andrés personbästa på 187poäng.. jag fick 191poäng :D det var jag ganska stolt över och sen vann jag dom andra gångerna också som vi spelade men fick dock inte lika bra poäng då men jag vann :) åhh vad glad jag blev :) vet inte vad som hände med andrés talang där riktigt :)

 

Sen har vi bara snackat och haft kul.. så nu blir det snart att nana kudden :)

imorgon får vi se vad som händer.. just nu regnar det som bara den :) men jag hoppas inte det blir för halt iaf men snön vill jag inte ha kvar :P

godnatt..

kramen

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, "talang" vett i hundan! ha ha ha

2011-01-16 @ 17:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0