Nöjd

Ja jag är mkt nöjd :) köpte en lite kontroll till kameran och den kom i brevlådan häromdagen :) fick dock inte den till att fungera samma dag och inte dagen efter heller så då tänkte jag att batteriet är kanske slut det vet man ju inte hur länge det har suttit i.. men iaf så kollade jag på youtube hur den skulle fungera och vips så fick jag den till att fungera :P det är bra med youtube ibland :)

 

Annars har det inte hänt så mkt :)

nu är det helg och vad som händer då det återstår att se :P

handboll kl 18 ikväll och sen är det lets dance efter det :)

kramen

Kommentarer
Postat av: djurfotografen

SV: Tack! :)

2011-01-28 @ 15:35:46
URL: http://djurfotografen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0