Ledig

Imorgon är man ledig från jobbet med betalning.. helt underbart men hade det inte varit betald ledighet så hade jag velat jobba :)

så imorgon blir det en tur hem till annika på fika då jag ska lämna en matta till henne :)

idag har jag varit och fikat med jessica och casper på stan :) mkt trevligt.. har även spelat lite spel hemma hos jessica.. det var skoj.. :)
hittade även en jacka på vero moda men tror ni dom hade den storleken jag ville ha.. ehh, nej.. jag är som sagt inte så liten längre.. menmen..

idag på jobbet har det gått bra har varit lite jobbigt med den källarrökta skinkan för det gick ju sönder bara man tittade på den nästan :P annars har det gått bra..

funderar på vad jag ska hitta på mer imorgon.. hmm, tåls att tänka på under natten när man sover :P

ha en bra dag alla imorgon såfår vi la se hur mkt snö det ligger påmarken imorgon när man vaknar.. snöade ju nu när jag körde hem :P  blir kanske till att skotta imorgon :P

kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0