Beställt

Nu har jag gjort en beställning på en nikon d3000 bok så nu ska jag fotografera en massa (hoppas jag) och sen har jag tagit en prenumeration på digitalfoto tidningen.. 14 nr får jag hem i brevlådan (dock inte alla på en gång) men det ska bli skoj att läsa dom :)

Jessica och malin ska till ullared och jag tänkte följa med men jag kunde inte det datumet dom tänkte åka så jag får följa med dom en annan gång ist :) men jag tänkte nog ändå ta en tur upp dit när jag trodde dom skulle upp, alltså i början av feb så den som vill följa med mig kan ju säga till :) funderar på att köra upp dit den 2 feb isf :) eller ngt.. och är där ingen som vill följa med, så kanske jag kör själv :)

nej nu ska jag nog kolla på en film med andreas och jonas :P

kramen på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0