Vatten :S

Har nu försökt mig på att fotografera lite vatten :)

gick ju hyffsat men är nog ändå inte riktigt nöjd.. särskilt med fokusen menmen.. ju mer man övar desto bättre nu är det ju ändå bara första gången jag provar på detta :P

säg gärna vad ni tycker :P

       
 

Hoppas ni tyckte dom var fina..
Men som sagt måste öva på fokusen.. hmmm!!!



Annars idag blir det massage :) A skulle haft det men eftersom han fortfarande har ont så tar jag tiden ist, så denna vecka blir det massage 2 ggr :D ME LIKE ;)

Snö snö snö.. det bara snöar hela tiden :(

Kramen

Kommentarer
Postat av: Rille

Snygga bra idé...hur har du gjort?

Gällande fokuset, tips. Jag gjorde så här när jag gjorde mina tärningar. Rikta in kameran stoppa ner en penna el dyligt där du planerar vattenbubblorna..låt kameran autofoka och gå sen över till manuelfokusering varav du inte ändrar det. och sen är det bara att hoppas på det bästa.

2011-02-14 @ 15:01:18
URL: http://rilleros.blogg.se/
Postat av: Rille

den du har touchat till är grymt snygg..förstora upp den på en vit vägg så...

2011-02-14 @ 15:02:03
URL: http://rilleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0