Ullared :)

Igår bar det av till Ullared med jessica :)
Jag hämtade henne vid 7.30 ungefär och resan upp gick hur bra som helst... började regna lite när vi kom upp till motorvägen efter laholm :P

var framme ungefär vid 10 kanske sen var vi ute vid 14.45 ca... lämnade grejerna i bilen (och ja allt fick plats) glömde fotografera det :P

När vi packat in allt i bilen begav vi oss till restaurangen som låg mittemot.. åhh vad gott det va med mat :) det blev pannbiff m potatismos mmmm.

Sen gick vi till hairstore där jag köpte schampoo och balsam :) i 1liters flaskor så nu klarar jag mig ett år framåt :P
sen till netonnet men där hittade jag inget :P

sen körde vi hem och det regnade precis hela vägen hem.. lite läskigt att köra på motorvägen och massor med långtradare.. hatar att köra om dom men man vill ju hem :)

lämnade av jessica och hjälpte henne upp med sakerna och fick även träffa lille casper :)
sen körde jag hem och då stod A och lagade mat :) sen kollade vi på film (Grow up) hette den :)

sen visade jag vad jag hade köpt..

Kan ta bilder på det imorgon och lägga upp vad jag köpte för ngt :)

nu ska jag plocka undan lite här hemma och sen köra till jubbet..

kramen på er :)

P.s Tack jessica för en underbar och rolig dag :)

Kommentarer
Postat av: jessica

tak själv gumman, det var superkul o mkt hittade vi : )

2011-02-03 @ 13:45:18
Postat av: Rille

Låter som en lyckad heldag.

Gällande min bild "tärning", en spegel var vid det är en lite vattenplätt, placerat tärningen & droppar vatten mot tärningen...svar på fråga. Ja det är vatten...Långt svar men så har jag gjort.

2011-02-03 @ 17:26:30
URL: http://rilleros.blogg.se/
Postat av: Malin

låter som en toppendag! skoj o se vad du shoppade! :) kram

2011-02-04 @ 09:04:50
Postat av: ronja

söt blogg.

2011-02-04 @ 13:05:03
URL: http://byronja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0