Naturum

Va på naturum igår med Malin, Daniel och William.. det var inte mkt att sätta i granen det.. man kan ju hoppas att det är lite bättre när det är lite varmare ute så jag ska ta dit mamma i vår/sommar tänkte jag :) det blåste så mkt igår..

men annars var det trevligt :)

  

När vi sedan varit där körde vi inom D jobb så jag fick se hur det såg ut där.. mkt trevligt :)
Sen blev vi avsläppta hemma och då körde jag ner A till hans föräldrarså han fick tvätta av bilen och jag körde till mamma för att lämna lite som jag köpt på ullared :) hjälpte henne med hennes mobil som var lite knasig och sen hittade jag några kort som jag tänkte scanna in i datorn :)

sen hämtade jag A för att sen köra hem till M, D och W då vi käkade lite tacos där och sen blev det melodifestivalen.. tyckte det var rätt som gick vidare :) svängiga låtar ;)

 

Melodifestival del 1

Final:

Danny
Swingfly

Andra chansen:

Pernilla Andersson
Jenny Silver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0