Nytt....

Idag har man hunnit med lite iaf...
kl 11 var jag hos sjukgymnasten där jag fick nålar i armen sen sprejade han med kylsprej... så jag fick några tider jag skulle gå till honom nu...
sen körde jag vidare till trafikverket för jag skulle fixa nytt körkort och givetvis när jag kom dit så hade dom lunchstängt.. så jag körde till polisen ist och fixade nytt pass.. :)
efter polisen körde jag till trafikverket igen då jag fixade med körkortet.. så nästa vecka kommer jag att ha både ett nytt pass och körkort så när jag fått det så kan jag fixa mitt visa kort också :)
var även på maxi och inhandlade lite jag ska ha med mig till jobbet..
nu blir det till att vila inför kvällens jobb...

Igår förresten var jag ju i hässleholm på österås IP och kollade på rhapsody in rock med robert wells.. med va också jörgen mörnbeck, lagayla och geir rönning... jag snålade lite med bilder då jag glömde extrabatteriet hemma men några bilder blev det iaf och dom kommer jag att lägga in senare i veckan :)

I lördags så va jag på axfood med andreas och johan och sen körde jag johan till helgeåfestivalen med all mat... sen körde jag inom jessica och andré och hälsade på en snabb runda... lika trevligt som vanligt :) efter det gjorde jag nog inte många knop.. tror jag :P

I fredags så jobbade jag till halv 2 och sen träffade jag jessica i stan... innan jag träffade jessica så träffade jag på andreas i stan och helt plötsligt så gick brandlarmet på banken och där kom då 3 brandbilar :P full action vill jag lova :)
senare på kvällen va vi inbjudna till marcus och elin.. där snackades mkt skit men kul var det och sen när killarna gick vidare till adam på whiskeyprovning så stannade jag kvar hemma hos elin och vi satte igång twilight filmen... innan vi började titta så körde jag och hämtade pizza till hela grabbgänget och till oss... sen tittade vi först på 1a filmen sen kollade vi vidare på film nr 2... hehe... va jag fast eller.. oja... så imorgon (tis)blir det film nr 3 :) sen den 18nov blir det premiären på nr 4... då ska jag och elin kolla den :D
nej nu ska jag fixa lite annat men bilder kommer senare i veckan jag lovar :)
kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0