Grrrr....

Nu är jag irriterad igen.. fick ju min mail att funka när jag bytte webbläsare och nu har ngt hänt igen... nu kan jag inte läsa min mail igen.. åhh vad arg man blir på sånt.. jaja... kanske ska byta så jag har ngt annat ist... får tänkapå den nöten...
Har nu varit inne hos grannen och kollat twilight 3 :) den va bra den också... så nu längtar jag tills det är premiär på den 4e filmen... :P hur ska jag klara mig.. hehe ;)
kanske ska gå på premiären och va ledig från jobbet dagen efter ... låter som en bra idé tycker jag :)
kramen

Kommentarer
Postat av: Linda Sjölund (foto)

sv: Tack så mycket för dina fina kommentarer :)

2011-09-02 @ 07:35:04
URL: http://lindasjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0