30års fest och....... BRÖLLOP :D

Ja nu heter man inte Anderberg längre utan nu är man en nilsson :)

För en månad sen så bestämde sig jag och andreas för att slå till med att gifta oss samtidigt som han skulle fira sin 30årsdag och allt va hemligt... dom enda som visste ngt var johan och jenny som även hjälpte oss med typ ALLT.. dom är GULD värda... :)

nervös var jag i veckan och ännu mer när det var festdagen :P
Vi hade även Andreas kusin Annika m familj sovandes här så det var ju mkt man fick smyga med :) men det gick ju bra ändå...

dagen kom och gästerna kom och maten serverades och sedan vid 19.15 så smet jag in i sovummet och bytte om och andreas var kvar hos gästerna i garaget där vi hade dukat upp.. alla fick samlas i garaget och INGEN fick gå ut.. filten hängdes för dörren, prästen dök upp och sen var det bara ut och ställa sig.. johan bytte plats med andreas så han kunde komma ut till mig sen satte johan igång bröllopsmarschen och folket strömmade ut från garaget och blev chokade och det var inte ett öga torrt inte ens mitt ;) sen satte vi igång och vi blev herr och fru nilsson :)

sen minglade vi och efterrätten kom fram och ist för tårtan så hade vi spättekaka som vi delade på :) och festen fortsatte :)

bilder kommer senare när jag har fått dom :P

Det kom ca 75 pers... MÅNGA :P

nu har annika m fam åkt och den lilla har antagligen fått vattenkoppor... så jag har ringt dom som va gravida på festen och meddelat dom iaf.. dom blossade upp igår och dom har varit på vc idag.. så dom trodde det var vattenkoppor..

ja denna vecka ser det ut att bli fint väder och förhoppningsvis blir det stranden och en massa annat fix som man måste ordna med nu :)

men som sagt bilder kommer senare :)

Massa kramar

Kommentarer
Postat av: Malin

Stort grattis igen! Så roligt! Kram

2011-08-01 @ 14:03:56
URL: http://smyckenbymalin.blogg.se/
Postat av: Rille

Vilken fräckis. Grattis på er dig/er båda. Många lyckoönskningar. @-/--

2011-08-03 @ 16:40:42
URL: http://rilleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0