Grattis :)

Jag måste säga grattis till alla er som ska ha barn i sept.. är så glad för eran skull..
jag hade också velat ha en liten snart men det får väl vänta lite till... men det kommer, det kommer.. ;)

igår hade jag en massa ärenden att göra inne i stan :P och det var inte ens till mig.. efter jag gjort alla ärenden så fikade jag med jessica och casper :) lika trevligt som det brukar vara :)
dom fick även bilderna jag hade tagit på dopet :)

idag bakar jag kaka till A jobb :P dom står i ugnen just nu.. en sockerkaka och en chokladkaka :) får hoppas dom blir bra och godkända ;)

träningen har gått lite dåligt på sistone så den biten måste jag ta tag i.. men det kommer det också :P

nej nu ska jag kolla kakorna :P

ha en bra dag

kramen

Kommentarer
Postat av: Sara =)

Tackar gumman :)



Kraaamis

2011-04-15 @ 06:06:54
URL: http://everodsslott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0