Fest, dop och jobb

I fredags var jag och fixade frissan.. )fast först fick man ju jobba över en halvtimme) men oj så fin min frisyr blev och när det var klart så åkte man hem och gjorde vid sig för att senare ta bussen hem till moster anita och där väntade moster ingalena och mamma på mig senare dök även min bror upp :) när klockan var dags så tog vi bussen in till stan för att gå in på bånken.. mkt trevligt va det där :) såg även att calle kristiansson var där och även håkan hellström :P
senare på natten var det dags att åka hem och snäll som han är så hämtade A oss.. han körde först hem anita och sen ingalena när vi sen kom hem så däckade jag nästan direkt... OJ, vad jag var trött :P

   

I lördags så var vi inne i stan och köpte skor :) Ja, vi hittade t.o.m skor till A.. Dock var det lite velande men till slut så hittade vi ett par och ett par till mig :)
sen körde vi hem till farfar Ossian och Inger där vi bjöd på fika :) lika trevligt som vanligt..
Sen var det dags att åka på dop och det var jättefint och jättetrevligt efteråt.. bilder blev tagna och dom blev bra... så jag hoppas att jessica kommer gilla dom.. :)
och maten var hur god som helst.. skulle ju vilja ha receptet på pastasalladen och vitlökssåsen ;)

När vi sen kom hem så däckade jag i soffan :P

Idag söndags så var det dags att jobba.. på konti.. det var jag, sophie, yvonne, olle, levin, lizze och i maskin var det daniel och jocke :) en trevlig dag och den gick fort.. att jobba mellan 7-14 är perfekt..

Sen bar det hemåt sen har inte jag gjort så mkt.. bara tagit det lugnt.. hämtat paket.. i det paketet var det dvd-boxar :)
Burn notice säs 2, och millenium box 1, 2 och 3 :)

nu blir det till att lagalite mat och det ska bli gott :)

Ha en bra vecka så kanske vi hörs :?
Kramen

Kommentarer
Postat av: jessica

låter bra att bilderna blev bra, vi gillar dem säkert! och det där med recepten får du ta med mamma, det är massa Hafströmshemligheter i dem : )

hör av dig när du vill fika!

pusskram

2011-04-10 @ 20:28:39
Postat av: Malin

Trevlig helg det där låter d som! :) kram

2011-04-10 @ 20:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0