Scanfest

I lördags var det dags för scanfest för charksidan :)

Vi samlades vid 15tiden utanför vakten och därifrån skulle bussarna ta oss till åhus strand.. när vi kom dit blev vi indelade i lag och jag hamnade i lag 3 och i mit lag fanns Vali (skiven), jag (skiven), Kerstin (stopparhallen), Jonas (Röken), Alfonso (stopparhallen), Pelle (Fe), Per Lundh (sous viden) och Per Levin (kontoret)

Leken vi skulle leka var att man fick en uppgift per lag och när laget skulle utföra den så skulle man gissa ja eller nej och satsa pengar :) mkt kul.. vi kom inte sist iaf :P
Uppgiften vi fick var att vi fick 5 kort var ur en kortlek... vi skulle memorera dessa 5 kort.. 4 av oss skulle få rätt men resutatet blev att 7 av 8 klarade av detta :) trodde inte jag hade så bra minne :)

efter lekarna så var det dags för middagen.. fick först förrätt och det var mkt gott.. sen varmrätt och sen kaffe.. dans blev det också :) en mkt kul kväll :)

Mitt lag varav det saknas 2 lagmedlemmar på bild och det är per lundh och per levin :)

Vali Alfonso och Pelle Jonas och Kerstin 

   
Mässlokalen                       Trubaduren                           Dansen



Annars i fredags så efter jobbet så körde jag hem till min kompis och kollade på "Barnhemmet".. lite rädd blev man men det var en bra film :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0