Onsdag

Då var det onsdag,.. förra veckan gick jag hem från jobbet.. mådde inte så bra men nu mår jag bra men jag har min huvudvärk som kommer lite då och då.. grr...

i tisdags så var vi på ikea.. köpte inte så mkt.. jag fick en stor goseelefant av andreas :) sen köpte vi lite smått och gott.. och gardinhängen till jacob..
skulle dit och köpa en fotpall men vi hittae mer vi ville ha så vi ska ta det sen när vi flyttar till huset :) en jättefin sängram m nattduksbord :)

KLAPPAR Elefant :) 


i söndags så gjorde vi inte jättemkt.. var på möte och röstade... skönt med en lugn söndag :)

har nu även fått nya arbetstider på jobbet varannan vecka.. alltså den veckan jag jobba dag :) mina arbetstider är
Mån-Tors 6.30-15.30
Fre 6.30-13.00

Det gillas :D

nej nu ska jag äta..

men vi höres :)

kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0