Kvartersfest :)

 

Ja idag var vi på kvartersfest.. allt började med att vi skulle spela brännboll vid 16.. vi kom vid 16.30.. fint fokl kommer sent :P
jag kan säga som så att OOOOOOOOOOOOOOJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ vad det var längesen man spelade brännboll :P

 

och jag får säga grattis till andreas och hans lag för dom vann med ynka 3 poäng :)

sen var det dags att fixa mat mm men vi hade ju vårt i kylväska redan men vi fick sitta hos grannen och vänta eftersom vi skulle samlas kl 18 igen och kl var ju bara 17.15 ca så jag lånade även deras toa.. mkt fint hus hade dom :)

Sen satte vi oss ner bland alla andra grannar och grillade och åt.. mkt trevligt.. men ju senare det blev desto kyligare blev det så jag satt och frös en hel del.. men trevligt hade jag iaf :)

just nu sitter jag hemma och ska snart gå och lägga mig medans andreas är ute och svirar lite till :)

imorgon (idag) blir det matmässan.. hoppas på en massa gottis :)

kramen


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Va kul me kvartersfest! Ja, brännboll va ju inte igår man utövade... hahaha... det är ju ganska så kul iaf! Ha det bra idag! Kram

2010-09-05 @ 08:37:44
URL: http://smyckenbymalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0