Äppelmarknad

jag och mamma körde till äppelmarknaden i kivik igår och skulle kolla på äppeltavlan men när vi kom dit fick vi syn på..........

 
Ja just det Lasse Kronér.. blev jag och mamma chockade eller.. Han var konferencier (eller vad det heter) för dagen.. när han hade pratat så komdär ett barnband. poppis och rockis..

 
Under tiden dom spelade så gick jag och mamma runt på marknaden och sen var det dags för nästa artist.. och det var........

 
Japp, Calle Christiansson.. Vis stannade och lyssnade tills han hade spelat "Walking in Memphis" och givetvis så var det sista låten han spelade :D
När han sen hade spelat så gick vi och åt en hamburgare. och inte vilken hamburgare som helst utan äppelhamburgare :P det var en vanlig fast men en äppelskiva imellan :)
Vi tog en bild på äppeltavlan.. Bilden föreställde Fritiof Nilsson Piraten..

 

När vi hade tagit bilder på tavlan så var det dags för ännu en artist.. då kom......

 
Nanne Grönvall :) Hon är så otroligt bra.. hennes glädje hon har sprider sig ut till alla andra i hennes omgivning :)
När hon sen hade sjungit klart så var det dags för lite allsång :)

 
När allsången var klar så körde jag och mamma hemåt.. stannade till i åhus för att hälsa på a-s m familj.. trevligt :) sen var det hem som gällde :)

idag har jag varit i tollarp.. annars har jag inte gjort så mkt idag.. kvällsvecka denna veckan :)

kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0