Andrapris :)

För ett tag sen kunde man spela polkaspelet på facebook och fick nu hem hem lapp om att jag hade ett paket att hämta på domus.. okej tänkte jag vad har jag nu beställt som jag inte kommer ihåg..

när jag kommer hem och öppnar paketet så är det en badhandduk.. med badlakanet fick jag en lapp där det stod grattis till andrapriset :)

Missade förstapris som var ett tv-spel med DJ Hero.. :)

 

 

Oj vad glad jag blev men mest chockad tror jag.. trodde ju inte att jag skulle vinna ngt sånt :) skulle ju även skriva med max 20 ord varför jag skulle vinna.. kommer inte ens ihåg vad jag skrev :P

Kommentarer
Postat av: Rille

Grattis...roligt

2010-09-14 @ 15:02:38
URL: http://rilleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0