Ullared................

Imorse bar det av till ullared :)
kl 05.00 var det dags att gå upp.. kl 6 hämtade jag anita.. kl 6.30 gick bussen.. :)

när vi kom fram var det lite kö ch den första vi såg när vi kom var

 

ja just det Boris :) och när vi sedan var inne fick vi syn på

 

japp, Ola-Conny :)

Jaja nog pratat om dom.. som sagt det var JÄTTEMKT folk.. riktigt jobbigt var det att gå och titta på kläder mm.. men jag hittade lite iaf..

        

Ja det blev 2 stickade polotröjor, en t-shirt, 3 linnen, 2 leggings, 3 långärmade tröjor (till andreas), t-shirtar (till andreas), fleecehalsduk, vantar, lite blandat som ni se på bilden, film (The blind side) och i hair-affären utanför köpte jag en 1litersflaska med balsam :) sen köpte jag en liten present till en nykomling plus lite andra saker.. så lite blev det men inte så mkt dom jag brukar köpa.. men det gjorde inte så mkt..

när vi hade handlat klart så gick vi och åt på restaurangen utanför gekås.. mkt gott :)
kl 15.30 skulle bussen gå men tack vara 3 personer blev den 45 minuter försenad.. förstår inte hur folk kan komma så sent när man fått en tid när bussen ska gå.. alla, precis alla i bussen var jättearga på dom.. grrrrrr!!!!! jaja iaf så var vi hemma till 18.45.. körde hem anita och johan sen körde jag hem.. skönt att äntligen komma hem..

nu blir det filmoch lite gottis :)

imorgon är det konbana och 201m på bivaröd :)

nu ska jag ta det lugnt.. ha en bra dag imorgon,,

kramen

Kommentarer
Postat av: jessica

kul med både kändisspan och masaa shopping.

fy vad dålig stil att inte komma, hade jag varit busschaufför hade jag kört, några min sent kan man komma men inte 45.

pusskram

2010-10-02 @ 21:16:48
Postat av: Åsa

Håller med.. 10min kan man leva med men icke 45... sen skyllde hon på att hon stod i kö i 1½timme hon ställde sig i kö kl 14.. om jag räknar rätt så hade hon varit ute från gekås strax efter 15.30.. men vad gjorde hon dom andra 45 minutrarna?! det kan man undra...

2010-10-02 @ 21:30:30
URL: http://asamedenprick.blogg.se/
Postat av: Marie

Fyrspåsar såklart =) Kul att du hittade så mycket.. själv hittade jag bara en tröja när jag var uppe senast, det är ju så olika från dag till dag.

Ha de så bra!

Kram Marie

2010-10-03 @ 10:59:59
URL: http://brunettenmarie.blogspot.com
Postat av: Rille

Ullared äger...Fina fynd du har gjort och kläderna till lill Arvid var jätte fina. Tack så mycket.

2010-10-08 @ 12:31:35
URL: http://rilleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0