Tisdag 26 oktober 2010

Vilken underbar rubrik :P

Igår var jag på konti och det var trevligt :) alltid lika trevligt att komma upp dit :)
har även gått och blivit förkyld vilket jag inte uppskattar.. har haft ont i halsen i helgen och nu börjar jag nästan tappa rösten och hostar gör jag.. fick värsta hostattacken inatt när jag kom hem :(

idag tisdag har jag duschat, kikat in hus, och handlat och nu ska jag laga mat.. sen i eftermiddag kommer hampus och hämtar upp mig.. :) har även börjat packa lite kläder.. :)

i söndags så var emelie här.. har hade en mary kay konsultation här hemma.. det var jag, isabel och malin.. mari skulle också ha kommit men kände sig lite krasslig men det gjorde inget.. hon får komma i januari ist då det också blir utgång bestämde vi :) för då är det ju smink konsultation nu var det rengöring av huden typ :)

nej nu ska jag gå och laga lite mat.. det blir kycklinggryta och ris :) mmmmmm

kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0