Tandis :P

Då har man varit hos tandhygienisten... var så nervös innan jag skulle dit men blev bättre när jag var där.. hade 5st små små små hål i mina visdomständer i överkäken.. visdomständer jag inte ens visste att jag hade :S men vi kom på att när jag var yngre så fick jag dra ut 2 hörntänder i överkäken pga att det var trångt.. och efter det har tydligen mina visdomständer kommit.. och ena visdomstanden där nere låg inte alls bra så om jag ngn gång fick ont så skulle jag höra av mig för kommer den så trycker den på min nedre hörntand och det var inte bra.. men annars såg allt bra ut förutom all tandsten men det kan jag inte göra ngt åt eftersom jag har ståltråd bak tänderna..
frågade även när jag skulle bli av med dom och då fick jag reda på det... ALDRIG... jaja okej då men då får jag leva med dom resten av livet men det gör inget för jag känner ju inte av dom så mkt..

 

nej nu blir det till att steka lite korv..

kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0