Packar

Det är vad  min helg består av nu.. det är att packa och rensa..

har nu rensat källaren äntligen och det blev en hel del vi slängde och en del jag ska ge bort.. och det får jag göra på torsdag eller på lördag men det hade ju varit bra om man hade haft en liiiite större bil.. menmen jag får klara det :) frågan är om man kan få låna en bil.. ska höra runt.. :)

annars har man varit på 40 och 15års kalas :) mkt trevligt.. var hemma kl 4 i lördagsmorse.. snacka om att man var trött :P menmen..

var även ledig i fredags.. så då passade jag på att köpa present, gå i stan med malin och wille.. sen körde jag hem till ingalena och todde då jag skulle köra dom och per och eiwor till jobbet för dom skulle till polen :) det är ju en tradition som man inte kan bryta :P

igår hämtade jag dom och körde hem dom :) annars gjorde man inte jättemkt igår utan det var mest rensa och packa..

idag likaså.. men det är skönt att göra det så fort som möjligt är är man klar med det sen och kan köra det dit det ska några dagar innan så är det inte så mkt att flytta på sen när det är dags :P

imorgon är det 1nov.. detta är en månad där många fyller år känns det som.. min kusin jessica, svärmor, bror, min kusin daniel och säkert många många fler :P
men jag vet vad jag ska köpa till min bror det det ska jag göra i veckan :)

nej nu ska jag fortsätta här hemma.. :P

kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0