Igår......

Igår fick jag såååå ont i huvudet på jobbet.. fattar inte vad som hände.. och det höll i sig hela kvällen.. när jag kom hem från jobbet var det dags att tvätta och sen skulle jag ju laga mat men det orkade jag inte göra.. Gick och la mig hyffsat tidigt vilket jag gör varje dag nuförtiden.. är sååååå fruktansvärt trött..
nej nu får det vara nog med detta prat..

idag så jobbade jag med hampus.. eller nja inte i början av i morse iaf.. nej då tyckte han att kudden var skön :) men det har varit kul att jobba med honom iaf.. har haft hur kul som helst och särskilt i eftermiddags för då var jag nog som tröttast och skrattade precis åt vadsomhelst :P

nu ska jag laga mat men ha en fortsatt bra kväll :)

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0