Tjejmiddag :)

Var i helgen på tjejmiddag hemma hos Annika från jobbet.. det var alla tjejer från vårt skift och det var hur kul som helst :) Innan på dagen var det en runda på stan och sen körde jag och lämnade alla sakerna som vi hade rensat ut.. lämnade dom på second hand butiken ute på näsby.. alltså till pingstkyrkan.. sen bar det hem för att ladda upp inför kvällen så det var in i duschen och sen klä sig och sminka sig :)
A körde mig sen hem till Annika 1 timme innan alla andra kom.. kom dit tidigare för att vi skulle hinna koppla in mitt ps2 för vi skulle ju sjunga lite singstar :) och det gick ju inte riktigt som vi hade tänkt oss :P sladdarna som vi fick låna funkade inte riktigt.. Så det fixade vi lite senare..

Kl 18 kom dom andra och sen blev det lite middag.. det blev tacogratäng och nachos :)

  

När vi hade ätit körde daniel hem mig så vi kunde hämta mina sladdar :)
när vi sen kom tillbaka så var det dags för fika.. det blev cheesecake mmmm vad gott!!!!
sen blev det singstar :) jag sjöng så jag tappade nästan rösten.. tappade den nog ett tag tror jag :) men SKITkul hade vi iaf :D

  

Kom hem vid 02.30 den natten..

Sen var det upp igen för att träna med tina men ngn träning blev det inte utan vi stack till Bulltofta/malmö ist till den nya möbelaffären XXXLutz :) vi hade superkul :) hittade grytset som jag tvekade att köpa och ångrar att jag inte köpte det :P
menmen.. får väl flörta lite med min kära moster ;)

nej nu ska jag bara ta det lugnt

Och än en gång ett stort grattis till J och A till den lille gossen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0