"Kalas" hos mormor och Grattis Johan :)

Idag hade jag tänkt att köra och lämna lite kläder och saker mm till pingskyrkan.. körde och bytte bil hos min moster anita.. fick låna hennes lite större bil och körde sen och hämtade grejerna hemma hos mig.. när jag sen satt in allt i bilden körde jag mot näsby och skulle lämna sakerna men när jag stod utanför så var det stängt.. kom då på att "just det det är ju röd dag idag".. japp det var ju bara att upp med allt till mamma.. :) tack för att jag får ha det hos dig sålänge :)

körde sen och lämnade anitas bil igen och sen körde jag och lämnade en påse till min bror.. GRATTIS johan förresten :)
Sen körde jag hem och sen körde till mormor :) vet inte riktigt varför vi skulle dit men det var väl för att mormor, mamma och anita har bott i skåne i 40år och det var väl det dom skulle fira lite :P Det bjöds även på smörgåstårta :)

  

Av A-S fick mormro ett ljus som hon har dekorerat själv :) jättefint var det..

   

Tog även lite bilder på hennes katt morran :P

   

Nu är jag hemma och ska bara ta det lugnt :)

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0