I lördags

var vi på konsert i kristianstads arena :)

 

Det var ABK som anordnade en konsert pga att dom fyllde 60 år :)
Det var många artister som var där..

            

Det var några stycken :)
Det var "Bra vibrationer"-gänget, Calle Kristiansson, Sibel.. Helt plötsligt så dök Sanna Nilsen upp.. henne tycker vi om.. Åhhhhhh vad hon sjunger bra :D
Det var blandad musik och sen lite historik ibland :)

Jobbade dag igår så det var jobb med det andra skiftet.. Jobbade till en början med Tai och Paula på W4an men det ändrades efter 2a passet då paula skulle över till en annan maskin ist för paula så kom Mansor.. men det rulladepå bra i måndags.. så nu är jag ledig fram till fre kväll :)

har även varit och simmat med tina idag vilket vi göra varannan tisdag och fre men nu när jag jobbar som jag gör så kan vi simma varje tisdag och fre.. men nu på fre blir det inget då jag ska börja flytta lite :)

ha en bra fortsatt kväll.. imorgon blir det tvätt och sen besöka mina vänner :)

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0