1a helgen avklarad

Då var första jobbehelgen avklarad så nu är man ledig till frekväll :) Har varit oerhört trött men har inte heller kunnat sova så mkt när jag har jobbat klart.. i fredags vaknade vag strax efter 6 då A stack till jobbet sen kunde inte jag somna om så mellan fre och lör var jag upp 25-26 timmar.. när jag sen sov hemma hos mamma så sov jag ca 5 timmar och sen vilade en kvart innan jobbet på lördag kväll.. likaså 5 timmar sov jag igår men denna natten har jag fått sova ut.. då sov jag nästan 12 timmar så nu är jag pigg :) i helgen flyttade vi även hem till A föräldrar.. städade även lgh så igår lämnade A nycklarna till fastighetsskötaren.. jag hjälpte dock inte till jättemkt eftersom jag jobbat natt och sov.. men lite hjälpte jag till iaf.. fick så dåligt samvete för att jag inte hjälpt till men jag hugger i desto mer när vi flyttar nästa gång ist då jag är ledig :) i söndags var det även första advent och vid 15 tiden fikade vi på fenix med släkten.. den vanliga traditionen.. igår var jag även ute och gick en runda med M och W.. det var kallt.. vi var och hämtade vår post sen hem igen.. när jag kom hem så började jag skotta lite.. Oj. vad duktig jag kände mig men det var ju faktiskt lite kul.. :) idag blir det en runda till stan och sen ska det simmas lite.. det var ju en vecka sen sist.. annars brukar jag och tina simma tis och fre men eftersom jag inte kunde i fre så fick vi hoppa över det :) tänkte även ut och ta lite bilder på snön men den ligger väl kvar ett tag till så det kanske jag gör imorgon så har jag ngt att göra då också :) kramen på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0