Skrällens år

Ja det kan man ju lugnt säga att det är..

Var ju inte alls som jag trodde igår när det var melodifestivalen.. dom som gick vidare till finalen i globen var

Jessica Andersson och Pernilla Wahlgren 

Pernilla trodde jag men inte jessica.. tyckte ju faktiskt att det fanns dom låtar som var bättre än jessicas.. menmen..
nu återstår det att se vem som kommer att vinna i globen och som får åka till oslo... :)

igår var jag i stan och betällde hem linser för 3 månader så får vi se hur jag trivs med det.. jag börjar vänja mig mer och mer nu när jag har linser på mig :)

 

sen igår kväll skulle A, M och L komma men det blev inte så.. Får kanske ta det nästa lördag ist.. Idag händer nog inte så mkt.. kanske ska komma på vart vi vi åka ngnstans.. vi funderar på att åka utomlands... ska bara komma på vart :)

ha en bra dag alla..

kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0