Sjätte och sjunde

Eftersom jag inte skrev ngt igår så skriver jag idag :)

Nu var helgskiftet över och det har varit hur kul och bra som helst.. så sjätte och sjunde natten avklarade nu..

när vi jobbade nu sjätte natten så ställde vi ju också fram klockan..

 

så det blev 1tim mindre att jobba :D det var underbart och när jag sen slutade så var det hem och lägga sig på engång för vi skulle på dop sen kl 11.. det var den underbara lilla pojken W som skulle döpas.. han var jätteduktig.. så när jag hade sovit ca 3 timmar var det upp och klä sig och sen köra iväg..
efter dopet så skulle vi till blekedam där dom bjöd på god smörgåstårta och tårta.. W fick ett halsband av mig och A. Det var sitt stjärntecken han fick, vilket är skytten :)

sen vid 15.30 så gick jag och andreas hem så jag fick sova ca 3tim till.. gick upp vid 18.30 och sen vid ca kl19 så körde jag till jobbet för att jobba min sjunde och sista natt.. jag var TRÖTT kan jag ju meddela.. men nu är jag hemma och ska snart gå och lägga mig..

Kramen på er alla och god natt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0