Okej

Igår så var det ju let´s dance och det var ju inte willy som åkte ut denna gången heller utan det var ju molly sandén..

Molly och jonathan 

nu hoppas jag verkligen att willy åker nästa vecka och att det står mellan mattias och claudia..

idag är det ju melodifestivalen också.. snart om ca 1 och en halv timme :)

 

Idag tror jag att kanske darin, anna bergendahl eller erik saade vinner... men vi får se..

idag har jag även varit i stan och hämtat mina linser för tre månader framåt.. sen har jag pillat lite med A´s kamera.. sen bestämde jag mig för att köra iväg och fotografera lite och några bra bilder blev det ju iaf.. här kommer några

      

Johan fösökte ta några till på mig men det blev inte så bra.. bilderna är tagna på åhusstranden..

nej nu ska jag ut och slänga lite sopor och sen ska vi äta och sen kommer A, M och L.. trevligt..

ha en bra fortsatt kväll.. kram på er alla..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0