Ny vecka..

Ja ny vecka nya utmaningar och ingen mer os ;P

ska ev vara på konti hela veckan och fick även reda på att jag ska jobba helgskift på konti.. :) det som är mindre skoj är ju att man jobbar i 11tim men men.. det ger pengar ;)
om ni nu undrar när jag ska jobba helgskift så är det v 11-12... så ring inte och stör på dagen på helgen.. då sover jag :)

annars idag har jag handlat och inte gjort så mkt mer.. imorgon ska jag nog till p-köp..

tänkte även att jag skulle kolla genom mina disneyfilmer genom att börja med nr 1.. alltså snövit och de sju dvärgarna.. men jag började med aladdin igår så den får jag hoppa över när det är dags för den ;)

nej nu ska jag kolla vidare på nätet sen ska jag lägga mig..

kramen på er alla

Kommentarer
Postat av: jessica

okej, v 11-12, då ska jag bara ringa dig hela tiden ; )

2010-03-02 @ 16:14:38
URL: http://jeshaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0