Ingen koll

idag har det varit bra på jobbet.. dagen har gårr relativt fort..

när jag körde från jobbet så körde jag hem till min älskade bror.. han hade glömt sina nyinköpta jeans här hemma i lördags.. sen var det dags att köra hem byta om lite och sen gick jag och A in till stan för att kolla om vi kunde hitta ngn resa men vi fick med oss några kataloger hem som vi får gå igenom..
när vi gick från resebyrån så gick vi mot taste och där gick vi in och sen satte vi oss och åt god mat.. A frågade vilket datum det var och jag sa den 9e och rätt som det var så kom jag ju på att idag för 6månader sen förlovade vi oss ;) Som sagt ingen koll!! :blush:

 

nu är vi hemma och ska mysa och ska titta på "två och en halv män" :) innan det är dags att titta på "deperata hemmafruar" :P

kramen alla ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0