Är såååååå sugen

... på att köpa ny systemkamera.. har valt mellan några och sen har det stått mellan dessa två

 

Är riktigt sugen på att köpa nikon D3000 :P
En bra nybörjarkamera..
Eftersom A säger till mig att skaffa mig en hobby så tänkte jag göra det nu genom att lära mig att fotografera fina bilder.. älskar ju att ta kort..
Så vad säger ni? Tycker ni att jag ska satsa på detta eller? :S

Annars idag har jag varit på massage och det var JÄTTESKÖNT!! ;)
bokade även tid till mamma eftersom hon fick presentkort av  mig i julklapp till massage.. tycker mamma är värd att få rå om sig sj ibland :) ;)

Igår var min sista jobbedag nere i skiven.. börjar jobba där igen den 30e mars.. detta pga att jag nu ska jobba helgskift i två helger.. alltså är jag ledig fram till fredagkväll då jag börjar jobba 19.18-06.38 :)

Så iveckan får vi se vad som händer.. jag ska tvätta imorgon onsdag och på torsdag ska jag träffa M och W :) det ska bli skoj.. W har säkert vuxit hur mkt som helst nu sen man såg honom sist vilket var ett bra tag sen.. illa!! Det får jag skärpa till mig om..

ska även köra till p-köp idag och se om där är ngt gott att köpa idag så man kan laga ngt gott i veckan ;)

ha en bra dag
kramen Tjingeling :P


Kommentarer
Postat av: jessica

klart du ska skaffa dig en ny kamera, ta bilder är superkul. jag följer gärna med dig när du sticker ut ; )



2010-03-16 @ 14:26:29
URL: http://jeshaf.blogg.se/
Postat av: Åsa

Själklart jessica får du följa med ut :) alltid kul med sällskap ;)

2010-03-16 @ 16:53:42
URL: http://asamedenprick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0