Äntligen fredag

Ja då var snart denna fredagen över.. denna dagen har man längtat till särskilt igår.. ojoj vad jag var trött igår.. det var så det gjorde ont i ögonen och sen gick tiden sååååå långsamt.. när kl var typ 20 så kändes det som att kolckan var 22.. men nej.. veckans längsta dag var igår ( torsdag )
har dessutom varit på konti hela veckan och jag har haft det jättetrevlig och kul.. men nästa vecka är det skiven igen.. iaf en vecka och 2 dagar :)

kollar på lets dance och ska nu kolla vem som åker ur.. och det blev :O

 

:O Detta trodde jag inte att det skulle bli.. väldigt besviken.. han var ju så duktig.. detta var en skräll.. ojoj!!! Trodde det skulle bli willy denna gången.. illa!!!



 

Ja nu är det dags för andra chansen imorgon.. undra vilka som går vidare till finalen.. tror det kanske blir pernilla wahlgren och neo eller pauline.. ja det återstår att se :)

annars vet jag inte vad som händer i helgen.. vi får se..

kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0