Åska

Ja nu åskar det och mullrar hur mkt som helst och här sitter jag alldeles själv :( ska snart köra till jobbet och där hör man inget muller och det är ju bra..
Hade man haft sällskap nu så hade det varit hur mysigt som helst.. A skulle varit här :)

Snart dags att köra till jobbet.. med denna dagen inräknad så är det 3 dagar kvar att jobba på konti där jag har varit i 9 veckors tid nu.. lite sorgligt för jag kommer att sakna att jobba med mina underbara kontikollegor..
dom jag kommer sakna mest är J, J och E.. Men särskilt J och E eftersom dom hamnar i det andra skiftet :(

Allt detta regn och denna åskan kan ju komma nu så vi slipper den sen till nästa helg då det är midsommar men det slår aldrig fel att det är dåligt väder den dagen :)
Ska fira midsommar med M, D, W, M och J.. Ska bli skoj.. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0