Diggiloo 2010

Dagen började med att jobba och det gick hur bra som helst.. sen efter jobbet var det hem och packa regnkläder, dricka och lite gottis ;) sen hämtade vi mamma och sen johan.. sen bar det av till Båstad för årets diggilookonsert.. Vädret var ju dock lite trist menmen det gjorde absolut inget.. det är ju som sagt bara vatten :)
När vi anlände så satt vi i bilen och åt våra baguetter som mamma hade gjort denna gången :) sen så begav vi oss ner mot där dom släppte in oss.. men jag gav johan och andreas sina biljetter sen så väntade jag och mamma på dendry och lisbeth som kom lite senare..
när vi kommer in och ska sätta oss så blir jag i chocktillstånd.. VILKA PLATSER vi hade fått :D

Det var ju max 4-5 meter fram till scenen eller ngt.. vi satt på 1 raden på parketten :P har aldrig haft så bra platser :) vi fick dessutom en diggiloofilt :)

konserten började och det var bra redan från början till slut :) allt varade från kl 19-22.30 ca., efter konserten så gick vi alla ner till pepes bodega för att hälsa på min kusin som jobbade där :) sen gick vi till bilen för att köra hem :) somnade jag i bilen? svar ja.. jag var GRYMT trött :P jag deckade i sängen när jag kom hem :)

nu kommer bilder :P

Mamma utanför :) Ingången Precis vid scenen Första raden satt vi på :) Alla artisterna   Gunnek spelade 3 trumpeter samtidigt :) Var ligger landet där man börjer bananerna :P Mojje min favvo :) Markoolio Lajla den svenska hollywoodfrun (alias tess från alcazar) Väldigt grym   Timotej Folksamling bak oss till höger Folksamling bak oss till vänster Jag och Johan Ballongdansen Ballongdansen     

Kramen alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0